2007年7月18日星期三

一個人在途上

早幾天日本打大風, 雖然吹不到東京, 但是電視新聞不斷的說, 這颱風怎厲害, 讓我們出去玩的計劃都打消了...
一個人"困"在宿舍房間幾天(那幾天咳得好辛苦, 話也說不了...), 好悶...

前天大地震, 雖然也不關東京事(去新潟的行程取消了), 但感受過搖足幾十秒的餘震之後, 說一點也不怕, 是騙人的.

一個月的旅程已過了一半, 昨天有同學問我, 覺得有什麼得著. 我當時沒有答她. 但還是覺得

在家最好.

4 則留言:

Unknown 說...

真係唔經唔覺你都過左去日本半個月lu,時間過得真係好快﹗我都有send個sms俾你,可惜搵唔到日本個地區號碼,亦都唔知你在日本個電話號碼同唔同你本身果個,但最後都係send個sms俾你,不過知你在東京都安全,地震同打風都無去到東京果邊....

Unknown 說...

http://hk.myblog.yahoo.com/waitingfiona
呢個係我組常會去睇嘅blog個blog主女朋友的blog,原來佢女友都係7月份過去東京學日文,都寫左好多在東京學日文的事,有興趣都去睇下。

Unknown 說...

我今朝上大陸時撞到阿Mark (Andy),我覺得佢叫阿Mark襯D,佢仲係創英,但頭髮少左,多左隻耳環,古古怪怪…
Eddie

Mansai 說...

對你感受到既地震, 我無體會
對你感受到既颱風, 我無體會

對你感受到既得著...
深深感受到在家最好

仲記得, 我5月7日坐飛機到新加坡, 在機上不停咁喊...

坐的士去apartment, 在的士上不停咁喊...

由apartment去office, 在廁所入面對住塊鏡講:"唔好喊!!~~唔好喊!!~~唔好喊!!~~"
先有勇氣踏出門口...

一個人在途上, 好多事, 原來係會收收埋埋...

原來, 一個本來日日都hai十個八個鐘既地方, 去唔到既時候會係咁掛住...

或者我無用, 只係識喊, 但心情卻係阻唔到...

更無用既係, 原來去新加坡係我自己揀...

點都好, 還是覺得...在家最好~~~