2007年10月27日星期六

All Hallow's Eve

自己本身冇宗教信仰, 本應對宗教事務多多收聲. 但係有時又真係頂住道氣...
早兩日喺某免費報紙睇到有半版咁大, 由d教會人士寫關於萬聖節嘅由來種種嘅文章. 其中話中國人好離譜地將異教徒嘅鬼節翻譯成"萬聖節", 仲要歡天喜地, "大肆慶祝". 實在係助長魔鬼腐蝕人心. 十分邪惡.
但係, 如果有人問我邊個節日最邪惡, 我諗我會答係聖誕節. 因為歌仔都有得唱:"平安夜, 失身夜."
呢個在我眼中最邪惡嘅節日, 偏偏就係呢d叫人要小心魔鬼, 唔好做異教徒做嘅事嘅教會最重視嘅節日之一.
其實佢地要點睇每個節日嘅"好與壞"同我完全冇關係. 我之所以覺得頂住道氣, 係因為呢班人一邊叫人唔好慶祝異教徒嘅節日嘅同時, 自己亦隆重其事地慶祝異教徒嘅節日.
"慶祝耶穌生日"嘅12月25日, 本來唔係耶穌嘅生日(根據歷史學家同天文學家按照聖經所寫而作出嘅研究, 耶穌係喺夏天出世嘅). 而係古羅馬(?)人-異教徒-祟拜太陽嘅日子. 全因"突然信主"嘅君士旦丁大帝嘅命令, 呢個異教徒嘅節日就變咗教徒嘅節日!
呢d咁嘅人, 仲叫人信佢?
嚡~
發洩完喇!
算吧啦!
莫講我只係喺個blog度自言自語, 就算兜口兜面講, 佢地一樣可以搬好多"道理"出嚟耍. 反正無論係政客, 權威, 有勢力人士同高層, 都只係會講佢要你聽嗰套. "不同嘅聲音"只係會被風吹散咗...

沒有留言: