2008年4月23日星期三

Manner

老實講, 我唔係一個好有manner嘅人.
Mansai更話我可以將"東莞婆"嘅特質(大聲講野)發揮得淋漓盡致.
試問一個"哎"一聲可以24層樓都聽得到, 科學館"分頁機測試"大聲過民航機升降嘅人, 點會唔能夠發揮呢個"東莞婆特質"!
不過我出到街上面時都盡可能細聲d, 希望唔好影響到其他人.

但係有時就算個人冇講過一句野, 都可以係好冇manner.

朝早我通常喺快餐店食早餐.
因為朝早人多, 通常一張4人枱都係會有"搭枱"嘅情況出現.
而又因為"搭枱"係普遍+正常嘅現象, d人好多時只要睇到個位"應該係冇人坐緊"就會坐落去, 就算冇問聲"有冇人坐架?" 亦都唔會有人覺得佢地冇manner.

今朝一個過嚟"搭枱"嘅男人, "嘭"一聲將佢份餐放喺我食緊野張枱.
我當然係抬高頭望吓究竟咩事.
"搭枱人"完全冇異樣. 反而一個坐喺4, 5尺外嘅男人望過嚟(你可以話佢八, 但係亦都可想而知, 嗰聲"嘭"係有幾大聲...)

當"冇事發生過", 大家繼續食早餐時, "呯呤嘭囒"就不斷接踵而來.
"搭枱人"嘅每一個動作, 由放低刀叉, 水杯, 到將食物放入口, 到"趙"野食都會產生唔同程度嘅噪音...

...咁樣嘅"manner", 真係失禮街坊...

沒有留言: