2008年5月13日星期二

好無聊嘅中學生

今日放工, 搭緊巴士返屋企時, 聽到一段對話,

女生1: 喂? 小姐, 想阻你少少時間(停頓半秒)"CUP"我線喎佢. 唔通佢知我地玩佢?
女生2: 係你把聲扮得假咋"下話"? (笑)

之後佢兩個又打咗幾個電話, 又玩又笑.

其實唔知佢地第一個電話係唔係真係求其打個, 女人接就: "喂?小姐..." 男人接就: "喂? 先生..." 真係諗住玩人.

如果真係的話, 佢地就無聊到我會"鄧"佢地亞媽"心UP". 辛辛苦苦養到佢地大, 重要唔知喺幕後做咗幾多工夫, 送佢地入名校(白色裙, 領口有4粒紅色膠鈕嗰間, 我嘅讀書時代, 佢係名校, 依家就唔知...)

得閒無事, 其實有大把野可以做, 無聊+缺德到扮電話訪問打騷擾電話...

望住佢地(唔只呢2個女生, 係重有其他同佢地差不多嘅後生細), 有時會諗, 到我變成老人家時, 個世界會變成點呢?

我地身處嘅呢個國際大都會又會唔會"萎縮症", 無藥可救呢?

其實, 係唔係只係我太悲觀呢?

沒有留言: