2009年3月6日星期五

究竟我係咪冇要求?

我鍾意整野食。
搬咗屋半年,冇咗個焗爐咁耐失落咗咁耐...

有人話:鍾意整野食嘅人對食物一定都係好有要求。

我對食物有冇要求呢?
好似唔多覺。

冰鮮雞冰鮮豬,有人認為難食到唔入得口。
我覺得冇乜分別,而且價錢平好多=抵食!

百幾二百蚊一份嘅磨芝麻炸豬排,有人等位等成個鐘去食都話係值得。
我又覺得唔係好值(可能因為喺日本食過又平又好味嘅大叔炸豬排。所以覺得"磨芝麻炸豬排"真係唔值咁嘅價錢...),只係好普通嘅一份炸豬排。

做咗幾百個月人從來冇覺得有D咩野食係"好食到不得了!"亦冇幾多樣係"難食到擺唔落口"。所以我估我算係冇乜要求。

但係去到茶餐廳,快餐店食"廿零卅蚊"的套餐,又或者係去食大M奴套餐而要求D肉要"鬆軟,有肉味,有肉汁,冇筋冇渣,入口即溶",D菜要"鮮嫩翠綠,爽口清甜,不油不削,有機種植冇蟲冇農藥","食店裝修要有氣氛"再加5分鐘內轉3次位又係唔係等如"識飲識食","對生活有要求"呢?

2 則留言:

紫熊 說...

我大部份時間都係冇咩要求, 一個人的話通常是但茶餐廳/粉麵店搞掂就算. 但有時又會鍾意去試下呢試下路. 其實好少真係嘩一聲好味架, 但去試食呢個心情就幾開心架, 尤其同朋友一齊去咁試.

Mansai 說...

我淨係知我煮d野好好食, 但我上次煮你食你話唔好食

因為唔記得落鹽, 哈哈哈