2009年1月16日星期五

一直都唔肯去相信

竟然真係有女人會去完廁所之後唔洗手!!

從前睇過一D講"個人衛生調查"嘅新聞,其中有條調查題目係:去廁所之後有冇洗手嘅習慣?
當時我覺得呢條題目好無聊,因為我從來冇諗過有人會去完廁所之後唔洗手。

之後聽說因為身理構造不同,有D男人覺得"男人去廁所對手唔會好污糟,所以可以唔洗。"
於是,我認為"去完廁所之後唔洗手"係個"男人問題"與女人無關。

但今日竟然被我"見識"到"女人去完廁所之後唔洗手"呢件事(其實當初睇新聞時有講有一部分嘅女人去完廁所之後係冇洗手習慣,好驚訝! @o@!!)...

下圖係我公司果層廁所嘅平面圖

洗______門
  廁 |廁

入到去時近門果格已經有人用緊,咁我當然係去近洗手盤果格。

成個廁所唔係好大,乜聲都聽到晒。

沖水聲,開廁格門聲跟住係廁所大門閂門聲!前後不到2秒,中途冇開水喉洗手嘅水聲!!!@O@!!!

OMG!!佢一定係冇洗手!除非佢係沖廁時用廁所水洗(真係唔知邊種核突D...) XC==

1 則留言:

Mansai 說...

我以前公司都有人去廁所唔洗手
去完就走果隻
同佢傾project, 有時都唔知拎唔拎佢俾你d野
......
因為咁, 我4圍同人講, 半年後我終於見到佢洗手...