2009年6月19日星期五

呢個節目, 無論係上一輯定係今一輯, 都只係睇咗少少就冇再睇落去.
雖然我係好鍾意睇呢類"古靈精怪"嘅東東. 但係因為佢D片實在係太舊, 同埋佢嘅表現手法太核突, 真係頂唔住... +__+

今日食LUNCH時, 聽到坐隔鄰食完野喺度吹風吹水嘅3男1女突然用好嚴肅凝重嘅語氣, 喺度研究僵屍!

其中一個人講: 根據Adam 鄭嘅資料, 僵屍係....

?? 竟然係"根據Adam 鄭嘅資料"??? @_@??

然後個女人講: 我睇過有本書講, 僵屍係人研究出嚟嘅. (這可是"科學怪人"呢~)
另一個男人答: 但係我睇過另一本書係相反過喎, 話人類係僵屍研究出嚟做奴隸嘅.("吸血鬼獵人D"??)
第3個男人話: 其實呢2個說法, 喺好多故事都有咁講過.
第1個男人又講: 但係Adam 鄭話...(唔記得咗佢講乜...)

喂! 喂!!
你地用D咁認真嘅語氣嚟傾, 等我仲以為有D咩野講吓.
你地嘅根據竟然係小說故事同Adam 鄭??? @O@???

卅九幾歲人! 竟然!!

真係 ((~__~))... 搞到我幾乎想露返兩手再現一現對獠牙俾佢地歎吓...

沒有留言: