2009年6月21日星期日

想唔諗, 但又做唔到...

同學叫我唔好放喺心上面, 因為世界上面總係有D人係唔抵得其他人付出咗一D佢地自己唔肯付出嘅野之後有嘅收穫.

但係當不斷遇上被"啤怪獸"嘅情況, 真係好難話一句 "唔放" 就唔放.

<<我的被"啤怪獸"事件簿>>
- 在巴士上跟日本人老師說話時 -> 被"啤怪獸"
- 在地鐵上看日文小說 -> 被"啤怪獸"
- 去旅遊展跟日本人參展商代表說話 -> 被"啤怪獸" (那對情侶還要被"怪獸"嚇僵, 聽到用中&英文講"唔該借借"都不會動, 只是在"啤怪獸"...)
- 在星北北和同學一邊喝咖啡一邊練習口頭試験 -> 被"啤怪獸"

其實世界上應該唔會有咁多同學所講, 只係會"眼紅人地"嘅人. 但係點解我成日都被人"啤怪獸"呢?
定係, 應該係因為我有問題呢?

2 則留言:

Mansai 說...

傻!
諗下weekend去邊影相仲好啦
時間係花嚮自己身上, 花嚮對自己重要既人同事上
佢地?係你邊個?
世界上咁多人,你理得幾多個?
花時間嚮d已成過去之餘會令自己唔開心既事情上, 非常傻非常蠢
我以前都會,宜家唔會
宜家我要always心情靚!relax~~

Nagato Hikaru 說...

人地聽到你講日文,留意你係正常,佢地係咪真係「啤」你先…

唔好話日文,o係香港公眾地方用廣東話以外o既任何外語交談,包括英文、普通話,點都會有D人望一望你!你去到日本,俾日本人聽到你講廣東話,咪一樣望你…

你係咪真係肯定人地「啤」你?定係錯覺咋?如果你真係俾人「啤」,咁香港好多人都俾人「啤」啦。