2008年10月7日星期二

其實, 我覺得自己唔係好蠢. 但係, 我有好多野唔明 - (二)

我唔明,
點解有人會將自己嘅underwear擺出嚟俾人睇.


Bar top, 係將內衣"外衣化", 唔算得係真正嘅underwear.
將底褲當面褲著而唔會有問題嘅, 只有超人同蝙蝠俠.

但係唔攞嚟當面褲著唔等如"冇俾人睇".

早幾日返屋企時, 行我前面個女人, 真係令我"眼都凸埋"!

佢身著:
近期流行(但係我自己就完全接受唔到)嘅果D比絲襪厚DD, 其實同厚襪褲差不多果D緊身褲,
半透明白色+白色點點.
外面著一條米黃色嘅薄紗"大肚裙".

半透明白色 + 米黃色嘅薄紗 = 見到一個"淺"綠色嘅倒轉三角形!!

OMG!!
老實講, 我覺得佢嘅"破壞力"比將底褲當面褲著更大...
究竟佢係一時失手丫? 定係特意配襯嘅呢?
真係好想問吓佢...

沒有留言: