2008年10月3日星期五

其實, 我覺得自己唔係好蠢. 但係, 我有好多野唔明 - (一)

我唔明,
點解有D公司可以俾D女職員著幼吊帶背心, 熱褲, 打出半個屁股嘅牛仔褲, 比"剛剛遮得住屁股"長少少嘅鬆身裙返工...

雖然, 我都會有著幼吊帶背心嘅時候, 但係唔係返公司.
唔著熱褲, "露屎坑褲"同短裙係因為費事影響市容.

但係我就係諗極都唔明.
就算你幾咁"天生麗質", 都唔應該著成咁返工.

著住幼吊帶背心, 坐低做野, 有男同事搵你講野時, 都唔知望唔望住你好.
唔望你, 又話人地唔尊重, 冇禮貌.
望你, 又會話人地"目及"你本身已經拋晒出嚟嘅北半球, 話人濺格.

著熱褲, "露屎坑褲"同短裙, 其實都差唔多.
一唔覺意就會走光. 而後又話人"目及"你...

平時返放工都好多時候見到呢D"白領儷人".
好在我公司冇.
如果唔係, 我好可能忍唔住,
問佢:
點解?

1 則留言:

紫熊 說...

我之前都有個同事係咁... 我又同佢好friend 所以一直都冇出聲呀. 雖然我都覺得唔多好....