2007年6月8日星期五

電腦白黐

雖然我喺學校係讀電腦的(而且成績唔差). 但係我相信我絕對係個電腦白黐. 用咗一晚嘅時間去改個blog d字嘅顏色. 攪足成晚都唔掂, 亂"禁"一餐之後, 突然間, 得咗!! =___=;

3 則留言:

Karen 說...

hey, why don't you post your blog on Yahoo! blog too? "one article two use" ma~!:D

Hay Wada 說...

我其實係用yahoo blog先架啦. 但係佢唔係yahoo blogger就唔可以留言又post唔到yahoo以外嘅blog...所以先會整過第二個...

Mansai 說...

都話世事既話唔埋架啦
我中三computer果科
我拎 9/100, 全班第尾...
宜家...
不知所謂IT master一個
都真係....
唉...
我最想開牧場