2007年6月22日星期五

應該係偏見

最近亞記夜晚播"雪山飛狐". 已經10幾年無睇中文電視劇嘅我都睇咗兩眼(因為亞爸係武俠小說迷, 陪佢睇吓...)
話係睇咗兩眼, 但係我果"兩眼"只係睇到連"開場白"都未講嘅時候. 因為亞朱小姐唱主題曲嘅美妙歌聲聽到我連塊面都起雞皮... *O*(每次聽到都起...)
我覺得好奇怪, 點解播錄音都可以走音嘅呢? 我通常係聽到d人唱live走音先會起雞皮. 播電視劇之前嘅片頭曲無可能係live, 所以應該係唔會有走音嘅出現. 不過, 點解...?
過咗幾日, 又係播呢套電視劇嘅時候, 我聽到朱小姐講對白時, 竟然都走音(得佢一個走音, 所以唔係我部電視有問題)! 無可能架! 一個演員講對白走音點可以收貨?
於是我相信, 呢d應該係偏見...

p.s. 亞譚生d演技...我唔敢講佢嘅表情動態舉手投足表現如何, 因為我只係"聽"電視. 我嘅聽覺話我知, 亞譚生只係對稿讀緊對白, 而且仲要用錯時代語調. 佢似喺大排檔同人講緊數多d. 果種語氣同講野方法, 真係令我覺得就算聽到佢講"帶返個腦啦死蠢! 你咁x蠢點跟人出嚟行呀!"之類嘅對白都唔會覺得出奇... 閤埋眼試吓丫搵日 :)

...以上所講嘅野, 可能全部都係偏見...

沒有留言: