2007年6月12日星期二

肉骨茶

自從9年前喺馬來西亞食過一次之後, 我就愛上肉骨茶. 返來之後, 試過好多地方(出嘅湯包), 但係都搵唔返果日晨咁早坐喺街邊大排檔食果d咁好味.
今日亞媽煲咗文西喺新加坡買返來的肉骨茶湯包. 雖然都係覺得唔夠馬來西亞果次d好味, 但係係之後食咁多次最好味的! :9~~
唔知點解, 我就係鍾意呢d藥材/香料/香草味(肉桂除外)重嘅野食.

4 則留言:

Karen 說...

:P...

Karen 說...

超好味。你有冇試過去D馬來西亞餐廳度"尋找"肉骨茶呀? 佢地應該有架喎!!

Mansai 說...

邊隻?
你影將靚相, post上黎, 我買番幾包過你地派街坊啦

(P.S. 我唔係食湯包, 去過好多地方食都食唔到我地嚮馬拉食果餐咁正點既肉骨茶, 我下次會去黃亞細試, 曾特首想去食果間)

Hay Wada 說...

個包dump咗, 但係記得個名. 叫uncle sun. 唔好買住, 仲有好多包未食. 亞媽話留返冬天, 佢地話冬天啱食d喎...