2007年6月16日星期六

今日(二) -- 博物館

香港嘅博物館有好多間. 所以有好多不同類型, 本土嘅或者來自其他地方嘅展品會展出.
香港人亦都越來越多去博物館睇展覽. 仲要拖男帶女, 扶老攜幼.
我並唔係要反對一家大細一齊去睇(我都會同埋亞爸亞媽去, 仲會充當佢地嘅"私人導賞員") 但係當d細路當展覽廳係遊樂場, 你追我逐, 打打鬧鬧, 嘈到拆天時, 真係會好火滾!(我遇過一班小學生喺"秦甬"嘅展館入面玩定向追蹤, 今日係有幾隻喺"三星堆"開武林大會!!!)
再加埋有d"上一輩, 其實望落去佢地應該得四十幾..."望住d木乃伊, 棺槨(我自己偏愛睇歷史文物展, 睇埋嘅都係d"死人野")啋聲四起時, 好想扯巴佢歎吓!!
試想一下, 當你去睇古文物展, 個展館門口仲要棟住個"喪葬"嘅牌時, 你認為裡面嘅展品會係d咩呢?
我竟然就係試過喺d咁嘅情況之下, 聽到個"上一輩"講:"嘩! 有無攪錯呀! 放副棺材喺度!" 佢嘅聲量, 我可以話你聽, 係一d都唔細. 因為我當時係塞住earphone.
一家大細, 扶老攜幼去睇展覽唔係唔好, 但係, 可唔可以管教吓d小魔怪同帶返個腦先好去呢?

沒有留言: