2007年6月12日星期二

其實我算唔算係一個鍾意攪事嘅人?

尋晚亞媽講咗佢搭巴士時嘅奇遇我聽.

佢遇到個言行好令人不安嘅司機(話佢坐緊果個位早幾日曾經有人跌咗個頭落嚟, 又不斷講好多語無倫次嘅野). 我亞媽當無事發生過, 但係俾我就隨時嚇到走唔切! 跟住我就打咗個email去巴士公司, 將呢件事doo咗上去.

巴士公司未有回覆(我都估佢無咁快), 但係我就俾我亞爸同亞媽話. 叫我唔好攪咁多野!! 佢地話果個人有問題, 其他人自然會port佢, 總之就係叫我唔好攪事.

我係攪事咩??!!

1 則留言:

Mansai 說...

我最近好想好想攪亂個場
亂啦!!~~
亂啦!!~~

睇下無左我既你地可以做到d咩野
請你好好準備lee一日既來臨!!